Ekim ayından bu yana yayında olan Yeniçarşım.com, alışkın olduğumuz e-ticaret sitelerinden oldukça farklı. Site şimdiden sloganı olan “Evden çıkmadan çarşıya çık” mottosunu fazlasıyla yerine getiriyor. Çünkü şimdiden Yeniçarşım.com’da yüzlerce mağaza var ve siz dilediğiniz ürünü bu mağazalar arasından seçerek satın alabiliyorsunuz. Üstelik, internetten alışveriş yaparken en çok çekindiğimiz “güvenlik” engelini Hürriyet Güvenli Alışveriş Sistemi ile çözmüşler. Sistemi açıklayan video:
Yeniçarşım.com’un diğer alışveriş sitelerinden önemli farkları var. Platformun en belirgin karakteristiği olan alıcı ile satıcıyı bir araya getirme stratejisi, satıcıların (mağazaların) ticari kuruluş olması gibi akıllıca bir taktikle desteklenerek, son derece başarılı bir sistem getirilmiş durumda. Yeniçarşım.com’da satış yapan her mağaza, ticari unvana sahip, fatura kesen ve dolayısıyla garantili ürün satan mağazalar. Bu sayede aynı ürünü birden fazla mağaza arasından güvenle seçerek satın alabiliyorsunuz. Herhangi bir problemde “Hürriyet Güvenli Alışveriş Sistemi” ve Yeniçarşım’ın başarılı müşteri hizmetleri departmanı hizmetinizde.
www.yenicarsim.com'da 24 farklı kategoride onbinlerce ürün bulunuyor. Bilgisayar ve elektronik kategorilerinde birbirinden güzel ürünler Yeniçarşım.com’da.
Ayrıca, www.facebook.com/yenicarsim ve www.twitter.com/yenicarsim adreslerinden ise Yeniçarşım’ı takip edebilir, kampanya ve fırsatlardan haberdar olabilirsiniz.
Bir bumads advertorial içeriğidir.
Ana Sayfa » Arşivdesin Kasım 2011
23 Kasım 2011 Çarşamba
Yeniçarşım.com ile Evden Çıkmadan Çarşıya Çıkıyoruz!
Tarih: 08:35Bu yazı; 23 Kasım 2011 Çarşamba
günü yazılmış olup,
bumerang kategorisine eklenmiştir,reklam kategorisine eklenmiştir,sponsor kategorisine eklenmiştir. Bu ve buna benzer yazıları RSS nimetinin 2.versiyonu olan RSS 2.0 ile takip edebilir, ve eğer istersende bu yazıya 1 yorumda sen yapabilirsin!
18 Kasım 2011 Cuma
Bumads Reklam Platformu ile Binlerce Bloga Ulaşın!
Tarih: 04:41
Artık hiçbir şey eskisi gibi değil; masallar bile… Ezeli rekabet iş dünyasında devam ediyor! Tavşan ve kaplumbağa bu kez “Bumads” rövanşında karşılaşıp, yeni ürünlerini daha iyi tanıtmak için kıyasıya bir yarışa koyulurlar. İkisi de başarıyı geleneksel medyanın yanı sıra sosyal medya reklamlarında arar. Kahramanlarımızdan biri ise Bumads’in sosyal medyadaki gücünü keşfetmiş, markasını bol bol konuşturmanın formülünü çoktan bulmuştur.
Bu yazı; 18 Kasım 2011 Cuma
günü yazılmış olup,
bumads kategorisine eklenmiştir,bumerang kategorisine eklenmiştir,reklam kategorisine eklenmiştir,sponsor kategorisine eklenmiştir. Bu ve buna benzer yazıları RSS nimetinin 2.versiyonu olan RSS 2.0 ile takip edebilir, ve eğer istersende bu yazıya 1 yorumda sen yapabilirsin!
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)